مقالات

چرا استفاده از کرم آبرسان بسیار مهم است؟

خرید بهترین کرم آبرسان پوست | بهترین کرم آبرسان ایرانی | ژوت

آبرسانی به پوست، یکی از کارهای حیاتی برای داشتن پوستی سالم است که خیلی‌ها از آن غافل هستند. عدهٔ زیادی فکر می‌کنند هدف از استفادهٔ کرم آبرسان توجه به زیبایی پوست است. درست است که آبرسانی به پوست کمک شایانی به زیبایی پوست می‌کند اما حقیقت این است که این کار یک عمل پیشگیرانه از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری‌های پوستی است.

پوست در واقع بزرگترین عضو بدن محسوب می‌شود و برای سالم ماندن، جوان ماندن و دور ماندن از بیماری‌ها نیازمند رسیدگی است. با افزایش سن، غده‌های چربی که وظیفهٔ سالم نگه داشتن پوست را دارند، قدرت خود را از دست داده و چربی کمی تولید می‌کنند. آبرسانی روزانه به پوست، به این غدد کمک می‌کند تا برای ایجاد چربی مناسب برای پوست، توانایی لازم را داشته باشند. ما در این مطلب هر چیزی که لازم است دربارهٔ کرم آبرسان بدانید را شرح داده‌ایم تا بتوانید با آگاهی کامل، بهترین آبرسان را برای پوست خود انتخاب کنید.

کرم آبرسان با پوست ما چه می‌کند؟

مرطوب کردن پوست به جوان ماندن آن کمک زیادی می‌کند. حساس‌ترین قسمت‌های پوست، روی گردن، گوش، سینه و صورت است. از دست دادن روزانهٔ سلول‌های پوستی، این مناطق را در برابر خشکی آسیب‌پذیر می‌کند. همچنین لازم است بدانید که این نواحی بیش از دیگر قسمت‌های بدن در معرض بیماری‌های جدی مانند آکنه و یا سرطان پوست قرار دارند و باید رسیدگی به آن‌ها را جدی بگیرید.

استفاده از کرم آبرسان مناسب با پوست، می‌تواند مشکلات پوستی را تا حد زیادی کاهش دهد و به حفظ تعادل رطوبت پوست کمک کند. این کرم‌ها برای انواع پوست‌های خشک، چرب و مختلط تولیده شده و هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. اغلب آبرسان‌ها مبارزان خوبی با چین و چروک هستند و پوست را محکم و کشیده می‌کنند. هنگامی که از حمام بیرون می‌آیید، پوست شما تمیز و تازه است و بیشتر در معرض تأثیرات اشعه‌های خورشید و آب‌وهوا قرار دارد. به همین دلیل استفاده از آبرسان در این زمان کمک می‌کند تا پوست ترمیم شده و رطوبت کافی برای محافظت از خود را به دست بیاورد.

از چه نوع کرم آبرسانی استفاده کنیم؟

استفادهٔ منظم از کرم آبرسان باید بخشی از برنامهٔ روزانهٔ هر فرد باشد. نکات زیر می‌توانند در انتخاب کرم مناسب به شما کمک کنند:

  • تعداد زیادی از آبرسان‌های موجود در بازار دارای ویتامین‌های فراوان هستند که برای پوست بسیار مفید است.
  • کرم‌هایی که فاقد چربی هستند منافذ پوست را مسدود نمی‌کنند و می‌توانند اثرات بهتری روی پوست داشته باشند.
  • وجود ویتامین A و ویتامین B5 سطح رطوبت بیشتری ایجاد کرده و استحکام پوست را افزایش می‌دهد.
  • ویتامین‌های آنتی‌اکسیدان C و E به محافظت از پوست و مبارزه با آسیب‌های پوستی کمک می‌کند.
  • برای پوست‌های خشک باید از آبرسان‌های چرب استفاده کنید تا پوست هیدراته شود.
  • برای پوست‌‌های چرب، لوسیون‌های آبرسان که روغن بسیار کمتری دارند، مناسب است.

چه زمانی پوست را مرطوب کنیم؟

احتمالاً شما هم مثل افراد بیشماری، پس از یک حمام دلنشین با دوش آب گرم، احساسی عالی دارید و نیرویی دوچندان پیدا می‌کنید. اما شاید پوستتان احوالش مثل شما نباشد! دوش آب گرم، رطوبت و روغن طبیعی را از پوست شما می‌گیرد و آن را خشک می‌کند. پس به پوست خود حق دهید که دوش آب گرم را دوست نداشته باشد.

استفاده از یک کرم آبرسان بلافاصله بعد از بیرون آمدن از حمام، می‌تواند علاوه بر حال شما، حال پوستتان را نیز بهتر کند. این کار باعث می‌شود تا رطوبت کافی به پوست بازگردد و روغن‌های موجود در کرم به ترمیم پوست بپردازند. همچنین، با توجه به این‌که دست‌ها بسیار در معرض تماس با آب قرار دارند، بهتر است در طول روز چند بار به آبرسان‌ها آغشته شوند تا طراوت و درخشندگی خود را حفظ کنند.

کدام برند آبرسان‌های بهتری دارد؟

با توجه به تنوع زیاد آبرسان‌ها در بازار، این سؤال مطرح می‌شود که از کدام کرم آبرسان برای پوست خود استفاده کنیم؟ یکی از بهترین برندهایی که در بازار ایران طرفداران زیادی دارد، برند ژوت است. بیش از یک دهه است که کرم‌های آبرسان ژوت در بازار دیده می‌شوند. این کرم‌ها که دارای ویژگی‌هایی همچون: جذب سریع، سبک، فاقد چربی، کلاژن‌ساز، حاوی آلوئه‌ورا و آووکادو، دارای روغن شی‌باتر و فاقد پارابن هستند، محصول مشترک ایران و فرانسه بوده و بسته‌بندی‌های بسیار زیبا و منحصربه‌فردی دارند. برای خرید کرم آبرسان ژوت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.