مقالات

چرا شامپوهای ژوت کف نمیکند؟

بیشتر افراد باور دارند که هرچه کف محصولات بیشتر باشد قدرت تمیزکنندگی آن‌ها نیز بیشتر است. سولفات همان ماده‌ای است که به شامپو، کف غلیظی می‌دهد. البته این باور صحیح نیست؛ چون به هیچ عنوان کف بیشتر به معنای پاکیزگی بیشتر نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اما سولفات چیست؟

 

سولفات در تمیز کردن، بیش از حد قوی است. در واقع سولفات کمک می‌کند تا علاوه بر آلودگی‌ها، تمام چربی‌های مو نیز پاک شود. این درحالی‌ست که مو برای اینکه سالم بماند به رطوبت و چربی‌های طبیعی خود نیاز دارد..

به علاوه سولفات رطوبت مو را بیش از حد از بین ببرد و منجر به خشکی، شکنندگی و ناسالم شدن آن شود که در نهایت این روند منجر به ریزش مو میشود و میتواند سبب تحریک، خارش و حساسیت هم بشود. مو از پروتئین ساخته شده است ، در واقع مو به خودی خود یک رشته پروتئین است و سولفات ها با آسیب رساندن به پروتئین مو ارتباط تنگاتنگی دارند.

همچنین سولفات ها به طور بالقوه می توانند رنگ موى شما را از بین ببرند تاکید اکید بر این است که کسانی که موهای مجعد و موهای کراتینه شده دارند باید از مصرف سولفات پرهیز کنند

 

نرم کننده مو | بهترین نرم کننده مو | بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی

 

 

چرا سولفات استفاده میشود؟

میتوان گفت علت استفاده از این ماده ارزان تر بودن آن است که به همین دلیل به وفور در محصولات مخصوص مو مورد استفاده قرار میگیرد.

 

شامپوهای تخصصی ژوت

 

در نهایت شامپوهای بدون سولفات ژوت به علت عاری بودن از سولفات رقیق بوده و روی سر کف نمیکنند، با این حال موها و کف سر را کاملا تمیز کرده و کاملا تخصصی برای انواع مو تولید شده اند. عصاره های گیاهی و کراتین های هیدرولیز شده در ترکیب با فرمولاسیون روز دنیا در شامپوهای ژوت برای شما موهایی سالم و زیبا به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.