مقالات

سرم ضد ریزش مو چیست؟

سرم ضد ریزش موی سر | بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی
یکی از معضلاتی که خیلی‌ها نقطه‌ای پایان برای آن پیدا نمی‌کنند، ریزش مو است. ریزش مو یا آلوپسی که 70% آقایان و 40% خانم‌ها را درگیر می‌کند، عارضه‌ای‌ست که بسیاری از مردم را دست‌به‌دامن روش‌های مختلف کرده است تا بتوانند درمانی همیشگی برای آن پیدا کنند. یکی از همین روش‌ها، استفاده از سرم ضد ریزش مو است. این روزها محصولات متنوعی برای درمان آلوپسی معرفی می‌شوند؛ کافی‌ست به شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان رجوع کنید تا ببینید چگونه با «آیا از ریزش موی خود رنج می‌برید» شما را محاصره و کلافه می‌کنند! البته ریزش مو واقعا رنج‌آور است؛ اما برای درمان آن به چه محصول یا دارویی می‌توان اعتماد کرد؟ ادامه این مقاله را حتما بخوانید تا ببینید چگونه سرم ضد ریزش مو می‌تواند نقطه‌ای باشد بر پایان رنجش شما!

سرم ضد ریزش مو چیست؟

سرم ضد ریزش مو یک درمان مبتنی‌بر مایع است که عموماً بر پایه سیلیکون ساخته می‌شود. به‌طور کلی سرم‌ها یک لایه محافظ روی فیبر مو ایجاد می‌کنند. برخی‌ها فکر می‌کنند که استفاده از سرم‌ها باعث چرب‌شدن مو می‌شود؛ اما این تصور اشتباه است. در اصل لایه‌ای که سرم‌ها روی مو ایجاد می‌کنند، باعث انعکاس نور می‌شود؛ به این ترتیب موهای شما ظاهری براق، و نه چرب، به‌خود می‌گیرند.
سرم‌های متنوعی در بازار موجود است که هرکدام فواید متعددی دارند. برخی از افراد، از سرم مو استفاده می‌کنند تا مویی خوش‌حالت‌تر داشته باشند و برای صاف‌کردن آن زمان زیادی را صرف نکنند. برخی دیگر برای از بین بردن موخوره یا گره‌زدایی از آن استفاده می‌کنند؛ اما سرمی که ما در این بخش می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، سرم مربوط به ریزش مو است.

فواید استفاده از سرم‌های ضد ریزش مو چیست؟

احتمالاً شمایی که اکنون این‌جا هستید، درمان‌های مختلفی را پشت سر گذاشته‌ و طبیعتاً از هیچ‌کدامشان درمان قطعی نگرفته‌اید؛ از درمان‌های دارویی گرفته تا درمان‌های خانگی. اما حالا نوبت به آن رسیده است تا ببینید سرم‌ها، چگونه از موی شما در مقابل ریزش محافظت می‌کنند. بیایید به‌صورت کلی نگاهی به فواید استفاده از این سرم‌ها بیندازیم.

  • ریزش مو را درمان می‌کند: این دقیقاً همان‌ چیزی‌ست که به‌دنبالش می‌گردید. این نوع سرم‌ در درمان ریزش مو تاثیر دارد.‌
  • ریشه مو را تقویت می‌کند: ریشه موی برخی از افراد ضعیف است و همین موضوع باعث ریزش می‌شود. سرم‌های ضد ریزش مو می‌توانند ریشه مو را تقویت کنند.
  • رشد موهای سالم را افزایش می‌دهد: این سرم‌ها نه‌تنها بر موهای آسیب‌دیده، بلکه بر موهای سالم هم تاثیر مثبتی دارند و باعث رشد بهتر آن‌ها می‌شوند.
  • ریزش موی التهابی را کاهش می‌دهد: برخی از ریزش‌ها ناشی از التهابات پوستی‌ست. خبر خوب ما به شما این است که این سرم‌ها در درمان ریزش‌های التهابی هم تاثیرگذارند.
  • ریزش موی ناشی از استرس را درمان می‌کند: متاسفانه استرس، یکی از شایع‌ترین دلایلی‌ست که باعث ریزش مو می‌شود. خوشبختانه باید به شما بگوییم که استفاده از سرم ضد ریزش مو می‌تواند جلوی این عارضه را بگیرد.
  • به گردش خون مویرگی سرعت می‌دهد: شمایی که تاکنون روش‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید، احتمالاً می‌دانید که افزایش گردش خون در سر، موجب تغذیه بهتر فولیکول مو و در نتیجه رشد مو می‌شود.
  • ترشح سبوم را کنترل می‌کند: همان‌طور که پیش‌تر هم ذکر کردیم، استفاده از سرم باعث براقی مو می‌شود؛ نه موجب چربی آن. با این وجود، سرم‌های ضد ریزش مو باعث کنترل سبوم، بدون ایجاد چربی می‌شوند.
  • موهای شما را نرم و پرپشت‌تر می‌کند: آخرین مورد را به بدیهی‌ترین موضوع اختصاص می‌دهیم؛ زیرا همان‌طور که در بخش قبلی هم به آن اشاره کردیم، یکی از فواید استفاده از سرم‌ها، لطافت و گره‌زدایی مو است که باعث نرمی آن می‌شود. در کنار آن، حجم قابل توجهی به موها می‌بخشد.

هر آن‌چه را که می‌خواهید، این‌جاست

به احتمال خیلی زیاد با خواندن فواید استفاده از سرم‌های ضد ریزش مو، مشتاقانه به‌دنبال آن هستید تا بتوانید نمونه‌ای از آن را تهیه کنید. آخرین خبر خوب ما به شما این است که «سرم ضد ریزش مو ژوت» تمامی فواید ذکرشده را در دل خود دارد و می‌تواند راه‌حلی نهایی برای درمان ریزش موی شما باشد. نکته بسیار مهمی که باید در رابطه با سرم‌های ژوت به شما بگوییم، برخورداری از ماده‌ای به نام «کاپکسیل» است. این ماده، برخلاف ماینوکسیدیل، ایجاد وابستگی نمی‌کند و زمانی که شما مصرف آن را قطع کنید، ریزش مویتان برنمی‌گردد؛ چه چیزی از این بهتر؟

منابع

پکیج ضدریزش بانوان

356,900 تومان
شامپو مخصوص تقویت کننده و ضدریزش مو بانوان ژوت به همراه سرم ضدریزش ژوت دو محصول مکمل جهت رفع ریزش

پکیج ضدریزش آقایان

356,900 تومان
شامپو مخصوص تقویت کننده و ضدریزش مو آقایان ژوت به همراه سرم ضدریزش ژوت دو محصول مکمل جهت رفع ریزش

شامپو ضدریزش و تقویت کننده مخصوص آقایان(بدون سولفات)

120,000 تومان
خرید بهترین شامپو بدون سولفات و ضد ریزش مخصوص آقایان از فروشگاه اینترنتی ژوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.