روزهای کاری ما
منظور از روزکاری، روزهای کاری غیر تعطیل مطرح در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانه‌های عمومی به اطلاع عموم رسیده باشد.
ضمنا ؛ تمام تغییرات در شرایط و روزهای کاری قبلا در وبسایت ژوت در صفحه اصلی به اطلاع مشتریان می‌رسد.
منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت می‌گردد.

چک کردن محصول
در زمان تحویل لازم است متطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش، مرسوله چک شود. در زمان تحویل بسته حتما برگ سفارش کالا که ضمیمه محموله پستی می‌باشد را با محتویات داخل بسته بندی مطابقت و کنترل نمایید ودرصورت داشتن هرگونه مغایرت بخشی از سفارش با فاکتور ثبتی از تحویل گرفتن بسته پستی خودداری نمایید
بدیهی است امضاء و تائید شما به منزله دریافت کالا به صورت کامل تلقی می‌گردد و پس از آن شرکت ژوت هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

قوانین و محدودیت‌های بهداشتی
از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

شرایط ارسال محصول
وبسایت ژوت متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌های ثبت شده را برابر با قوانین که در پی می‌آید، به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند وبسایت ژوت موظف است از طریق تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری، مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند.
در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش معلق می‌ماند و وجه پرداختی به عنوان امانت نزد وبسایت ژوت قرار خواهد گرفت .
از آنجا که بازه های ارسال کالا برای سایت ژوت طبق زمان بندی های خاصی تعریف می‌شود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد.
درخواست های خارج از این رنج زمانی به هیچ وجه مورد قبول وبسایت ژوت نیست.

مقررات ما

وبسایت لوازم آرایشی و بهداشتی ژوت متعهد است بر اساس قوانین مذکور محصول را در زمان تعهد شده به دست شما مشتری محترم ژوت برساند. تخطی از هر یک از این قوانین، از سوی وبسایت و یا مشتری، وبسایت و مشتری را مختار می‌کند که کالا و یا خدمات ارائه شده را مرجوع نماید و سفارش را لغو نماید.

شرایط مرجوعی محصول
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های شرکت ژوت بوده است و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد . با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب مرجوع کردن کالا در نظر گرفته شده است .شرایطی که شامل این مهم میگردد ذکر گردیده است :
1- ایراد فنی محصول :
دوفاز بودن محصول ، نشتی محصول ، خرابی پمپ ، خشک یا رقیق بودن بیش از حد محصول
2- وجود مغایرت کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیک با اطلاعات مندرج روی جعبه
3- ایراد فیزیکی محصول :
شکستگی و آسیب دیدگی که در اثر حمل و نقل ایجاد شده باشد .

لاز م بذکر است در صورت شامل بودن موارد ذیل ، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مرجوعی کالا بر عهده نمی گیرد :
حساسیت های پوستی
مورد پسند نبودن محصول